Tuesday, March 17, 2009

这几天

这几天,心情起伏还蛮大的~
也懒了好几天没写了,呵呵~
自己真的越来越放纵了~
过了没事做的两天假期~
而竟然忘了那个星期是Matta Fair =.=~
真是健忘啊~呵呵~
星期日下午,因为看了妹妹msn里写的,心情迅间跌落谷底~
所以也在自己msn的pm里写了一些话,希望她看了,会明白~
可是啊,星期一早上,朋友就说怎么写这些,会给人产生消极的感觉~
所以啊,在这里和所有朋友说声对不起~
我只是希望借此可以让我妹妹明白,家人是爱她的,没想到会让你们带来困扰~
真是对不起~
这件事情之后,让我又有了不是滋味的感觉~
看来啊,还是没有人能够接受真正的我,我也不能在任何人面前显示真正的我~
呵呵,其实也习惯了啦~
人,不就是这样的吗?
今天啊,MRC还蛮热闹的,因为来了两个新人~
不过,换回了Eddie的位子,闷闷~

说说今天的心情吧~
很开心终于克服自己,今天一整天能够保持开心的心情~
虽然晚上就有点失落的感觉~
不过,至少,答应自己的事情,为自己定下的目标,已经在慢慢的实行当中了~^^~
我会努力达到自己答应自己的事情~

刚刚在facebook做了一个test: What does your birthday say about you?
Fun to be with. Secretive. Difficult to fathom and to be understood.Quiet unless excited or tensed. Takes pride in oneself. Has reputation. Easily consoled. Honest. Concerned about people's feelings. Tactful. Friendly. Approachable. Emotional temperamental and unpredictable. Moody and easily hurt. Witty and sparkly. Not revengeful. Forgiving but never forgets.Dislikes nonsensical and unnecessary things. Guides others physically and mentally. Sensitive and forms impressions carefully. Caring and loving. Treats others equally. Strong sense of sympathy. Wary and sharp. Judges people through observations. Hardworking. No difficulties in studying
还蛮准的哦~呵呵~
你们认为呢?我是这样的人吗?=P

0 comments: